Wednesday 20 May 2009

Salam Muhibah

Assalamualaikum .Nama aku Habibfikri b. Hadzir. Nama glamor Habibufikri. Asal drpd Cheras. Lahir pada 15.6.91. I'm a gemini. 2mnggu lps trikh nie ak akan belaja kat universiti teknologi petronas. Selepas brglut dlm otak ak nih, aku pk msak2 utk blaja utp walaupun ak bole tuka mara (O.C). tp stlah org2 mara tu ckp " petronas ade plan utk pljr str8a for O.C " lbih bek aku pileh petronas.. huhu

Ok. Org kate blogspot nie utk share ideas, thoughts, exp.. tu yg aku rase interesting... dan mula saat ni ak nk share hdup aku ngn korang brtrskan motivasi dan pengalaman.. yg kat luar sne tu blog nie de batas. jgn fitnah. jgn pelekeh pndpt org kcuali brtntngn syarak. N jgn smpai blogging smpai x ingt dunia - solat tah kemana, keje tah kemana - Selamat 'blogging'.. :)

No comments:

Post a Comment